If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
А според мен руският датчик си мери ОК, просто уредът на таблото не е калибриран за него, естествено. За съжаление още не мога да намеря за вазовския какви са съпротивленията за 0-8 бара, за да ги сравня с тези на оригиналния - тогава може лесно да се сметне какво е отклонението. Освен това май има и различни датчици - щом едни искат "модификация" на буксата, а други - не...?
Но независимо от тези неща, за мен този вариант е ОК - не ме дразни достатъчно, за да ме стимулира да дам 60+ лева . Още повече, че се вписва в концепцията на другите уреди - стрелката да седи вертикално нагоре при оптимални стойности на замервания параметър
колега ,ако много държиш за стойностите на датчика/руския/ мога да ги потърся...
ще пиша след ? дни за отговор / или най много да взема да ги замеря собственоръчно.
а би ли побликувал данни на оригиналния датчик?
Ъпдейт (ама без снимки, че забравих да щракна):
Вчера след усилно юркане маслото най-после стигна къмто 90 градуса. На празен ход датчикът показваше 2 (или съвсем малко надолу) бара, при ускорение - 3-5 бара.
Ъпдейт (ама без снимки, че забравих да щракна):
Вчера след усилно юркане маслото най-после стигна къмто 90 градуса. На празен ход датчикът показваше 2 (или съвсем малко надолу) бара, при ускорение - около 3-5 бара.
Мда, ама ме навежда на мисълта, че маслото ми е баят кирливо, щом си променя характеристиките в такъв диапазон. В случая загрято май е ОК, но ако свие студ може и да не мога да завъртя
Днес и при мен датчика взе да показва на празен ход при 80 градуса на водата 0 бара.... дразни това... като се сменя датчика тече ли масло и къде му е точно мястото? До колкото разбрах тоя руския модел реагира добре на промените, ама не мери вярно откъм скалата на нашите коли. Някой разбра ли в какви граници са промените в съпротивленията и дали е линейна зависимостта да може да се добави едно резисторче?
Даването на газ, води до пристрастяване! Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
днес давам на контакт лампата на маслото светва паля и
ко да гледам 0 бара загряла незагряла все си е там
и сега ко руски датчик или оригинален/гаражно произвотство /
днес давам на контакт лампата на маслото светва паля и
ко да гледам 0 бара загряла незагряла все си е там
и сега ко руски датчик или оригинален/гаражно произвотство /
Или наистина е 0 бара.
sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD
днес давам на контакт лампата на маслото светва паля и
ко да гледам 0 бара загряла незагряла все си е там
и сега ко руски датчик или оригинален/гаражно произвотство /
Или наистина е 0 бара.
лампата свети стрелката е в ляво
като запаля отива на 0 бара и лампата огася
От известно време насам забелязах нещо обезпокоително. А именно, че при температура на двигателя в работната зона, налягането на маслото при свободен ход пада почти до нулевото деление на скалата. Досега никога не е падало чак дотам - при тихи обороти стоеше на около 2-2.5 атмосфери. Количеството на маслото е в нормата, не се е пресякло или нещо подобно. Масълцето е Selenia Gold 10W40. Някой да има идея за какво иде реч ???
Здрасти колега.
Честита нова година.
По темата-смени датчика-сложи от Лада /с преходник./Моята е така.За 6 лв. спестяваш 50.
А маслото..аз Селения не карам.Колата ми не го понася .Много е тънко.Карам Валволин макс лаиф-за автомобили над 100 х. км.-Няма ядове
Никой не е писал скоро,ама не си заслужава нова тема.Излагам фактите първо;155,2.0,8 клапана,214 хиляди километра,масло Селения 20к на 4000 км,От както я имам налягането при палене на студено,отчиташе около 5 бара налягане,при загрято масло около 80-90 градуса падаше до 1-1.5 на празен ход,при каране над 3000 оборота стрелката отчиташе 4-4.5.Колата ми стои в гараж под къщата,в него винаги е около 10градуса през зимата.От една седмица на сам,при първото палене едвам ходи до 4,а след около 10-15 минути пада в нулата (независимо колко градуса се е загряло маслото) контролната лампа угасва още с въртенето на стартер дори и да падне до нулата после,не свети или премигва.Мотора си работи еднакво,масло съм долял около 100 грама откакто съм го сменил (предполагам синтетиката му идва тънко,макар че лятото го сменях и нямах проблеми с налягане и горене) по 5 пъти на ден го проверявам сега.Честно казано обзема ме паника всеки път когато го погледна че стрелката седи в 0-та по светофарите,дори ме е страх да я оставя да работи повече време на празен ход.Ясно ми е че датчика ще се смени с оригинален.Интересува ме има ли начин да се замери истинското и налягане?Примерно като уреда за мерене на компресия?!Дали маслото не и харесва вече (егати 20к след 4000км да се скапе толкова рязко,същото си го донесох от Италия,карам ТИР и си нося всичко за нея от там Маслото след около 300-500 км започна да почернява,мотора е чист (поне доколото мога да видя през капачката за маслото.Филтъра също е на Алфа Ромео,дали той може да задържа маслото?Преди седмица и сложих G.L свещи и кабели (купени лично от мен от магазин на Алфа в Милано),термостат Berh и антифриз Paraflu,също сменени преди седмица,от тогава падна и налягането.Аз ли съм и направил нещо или проблема и е от друг фактор?!?
Comment